Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

Περί εκλογών και αποπροσανατολισμού...

Σύνηθες φαινόμενο πια να προσπαθούν κάποιοι (ξέρουμε πολύ καλά ποιοι!) να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο. Φυλλάδες πολλές και διάφορες ασχολούνται με "πολιτικά" ζητήματα. Το ζήτημα είναι πως σε πολλές περιπτώσεις η μόνη πολιτική διάσταση των θεμάτων που προβάλλουν είναι πως αφορούν κάποιον υποψήφιο βουλευτή ή τον περίγυρό του, όχι όμως σχετικά με κάποια δήλωση ή πολιτική στάση....Αλλά, σχολιάζουν την εμφάνιση, τις στυλιστικές επιλογές, τις διακοπές και άλλα τέτοια σημαντικά θέματα που όπως όλοι καταλαβαίνουμε πρέπει να εστιάσουμε εκεί και να επηρεάσουν την ψήφο μας!!!
Πρόσφατο παράδειγμα οι ακριβές χειμερινές διακοπές της κόρης ενός από τους βουλευτές του Συριζα. Εκεί που τραβάς τα μαλλιά σου ακούγοντας την διακεκριμένη δημοσιογράφο (πρώην κουτσομπόλα μεσημεριανής ζώνης), Τατιάνα, και το πάνελ της να λένε "πως είναι δυνατόν η κόρη ενός εκπροσώπου κόμματος της αριστεράς που προτείνει συγκεκριμένη οικονομική πολιτική να συχνάζει σε τόσο ακριβά θέρετρα"! Και μπαίνεις -δυστυχώς- στην διαδικασία να "απαντήσεις": Όταν προβάλατε τον πλουσιοπάροχο γάμο βουλευτή της κυβέρνησης, ο σχολιασμός σας σταματούσε στον εντυπωσιακό στολισμό και στους καλεσμένους! Και μιιλάμε για βουλευτή κόμματος που η οικονομική πολιτική που χάραξε (όχι που πρότεινε) δημιουργεί το οξύμωρο του πράγματος. Εσείς λιτότητα, εμείς ζωή και κότα! Και εκεί καταρρέει το "επιχείρημα" της δημοσιογραφίσκας για την αντίφαση (!) στις διακοπές της ΚΟΡΗΣ (ενήλικης και εργαζόμενης) του βουλευτή που προτείνει αυξήσεις....σε αντίθεση με το επιχείρημα που δημιουργείται (αλλά ποτέ κανείς δεν ανέπτυξε) σχετικά με τον γάμο του  ΒΟΥΛΕΥΤΗ της κυβέρνησης που εφάρμοσε τα μέτρα λιτότητας.
Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα, πρόσφατο και επίκαιρο. Υπάρχουν πάρα πολλά ακόμα που επιβεβαιώνουν την τακτική αυτή των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (!). Από το σακίδιο του Σταύρου Θεοδωράκη, μέχρι την extreme εμφάνιση κάποιας βουλευτού, ή την σεξυ εμφάνιση κάποιας άλλης, το iPhone της Παπαρήγα, ή ακόμα το...ροζ ξενοδοχείο του Μιχαλολιάκου!!
Τώρα που έρχονται οι εκλογές ψάχνουν να βρουν ακόμα πιο πολλά τέτοια θέματα, άσχετα, ανούσια στο βάθος τους με τις θέσεις και τα προγράμματα των κομμάτων. 
Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, ούτε καν ελληνικό. Αλλά μέχρι πότε εμείς, που είμαστε οι αποδέκτες αυτών των "ειδήσεων", θα τις αναπαράγουμε και θα τις χρησιμοποιούμε ως....επιχειρήματα;!

Ποιος ξέρει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου